De formule van succes is niet ingewikkeld
Het is bundelen van kwaliteit

  • 500 Top ondernemers en leveranciers
  • 5.000 Premium producten van de allerhoogste kwaliteit
  • 5.000 Ambassadeurs en mede-eigenaren van de coöperatie
  • 250.000 Junior Ambassadeurs en (be)sparende leden via Friends & Family
  • 500.000 Leden die zichzelf en dierbaren uitsluitend het beste van het beste gunnen.

 


De ambitie en doelstelling van Coöperatie vereniging Aangenamer Leven UA, vastgelegd in het stappenplan van het huishoudelijk reglement, paragraaf 19, meerjarenplan per 1 oktober 2020, eindigende 31 december 2023.     

ambitie bij aangenamerleven
ambitie bij aangenamerleven

De weg is lang

De weg is mooi

De formule is fantastisch

De ambitie is reëel

De kennis is aanwezig

De juiste mensen zijn aanwezig

Het geloof, kracht en kennis groeit

De wereld is klaar voor Aangenamer Leven

'Alleen het beste van het beste is net goed genoeg voor mij en mijn dierbaren.'
Dat is het uitgangspunt van alle Ambassadeurs en coöperatie Aangenamer Leven.
We gaan voor topkwaliteit en niets anders. Daarmee weten we dat we veel mensen, die dezelfde kwaliteitseisen hebben, een platform bieden waar ze zich thuis en veilig voelen. Het platform van Aangenamer Leven. 
Tevens weten we dat ondernemers en ondernemende mensen hier ook het platform bieden waar ze hun producten en diensten van premiumkwaliteit kunnen aanbieden en derhalve hun levenswerk en/of ambitie op waarde wordt geschat.      

ambitie vader en zoon aangenamer leven

Voordeel voor ondernemers

  1. Ondernemers binnen de zuilen van Aangenamer Leven omarmen, net als de dagelijks groeiende groep leden en ambassadeurs, het gedachtegoed van de oprichter. 

  2. Ondernemers binnen de zuilen van Aangenamer Leven leveren de hoogste kwaliteit met hun product of dienst aan hun klanten en dus ook aan de leden van de coöperatie Aangenamer Leven om aangenamer te kunnen leven.

  3. Ondernemers/bedrijven binnen de zuilen van Aangenamer Leven eisen ook van elkaar dat zij de hoogst haalbare kwaliteit leveren met hun producten of diensten. Zo houden ze elkaar scherp en vormen samen een blok van kwaliteit naar de leden van de coöperatie.

  4. Ondernemers/bedrijven met kwaliteit worden graag omringd door ondernemers met de zelfde kwaliteitsnorm zodat die elkaar naar grotere hoogte van kwaliteit stuwen.

  5. Ondernemers/bedrijven worden continu onderworpen aan de kwaliteitseis door de leden van de coöperatie, “de gebruikers’’.

  6. Ondernemers/bedrijven bieden onze leden een vooraf afgesproken korting en betalen aan de coöperatie een vooraf afgesproken percentage van de winst. (lees verkoopvergoeding).

  7. Dit bedrag gaat na aftrek van kosten voor 35% naar de goede doelen en initiatieven middels de volledig ANBI ingerichte stichting Aangenamer Leven.

  8. De overige 65% word via de winstcertificaten teruggegeven aan de leden van de coöperatie. Zij kunnen deze gelden weer vrijelijk besteden binnen de zuilen van Aangenamer Leven.

  9. Ondernemers/bedrijven begrijpen dat de spaarmethodiek die de Aangenamer Leven Spaarpot teweeg brengt vele leden zal opleveren. Dat is dus ook meer business voor de aangesloten ondernemers binnen de zuilen van Aangenamer Leven.

  10. De spaarmethodiek heeft, zoals dat met een mooi woord heet, een reproductie getal van 4. Ieder lid die in het bezit is van een groeicertificaat wordt automatisch (gratis) lid van de Aangenamer Leven Friends & Family Club. Ook wel de Junior Ambassadors Plus Club genoemd. 

  11. Kortom; Ondernemers/bedrijven zien op alle gebied de toegevoegde waarde van het werk dat Aangenamer Leven doet en de mogelijkheid die Aangenamer Leven biedt. Kwaliteit wint. Ook bij en voor ondernemers.

  12. Ondernemers zien ook dat een groeicertificaat heel veel waarde voor de leden en ondernemers vertegenwoordigt. 

Voordeel voor leden en ambassadeurs

  1. De allerhoogste kwaliteit voor een redelijke tot zeer voordelige prijs.

  2. Winst gaat terug naar de juiste initiatieven via de stichting, naar de, leden, in eigen spaarpot en mede-eigenaren, ofwel ambassadeurs

  3. De zekerheid dat Aangenamer Leven zich in zal blijven zetten om de wereld te laten zien dat samen- en met en voor elkaar aan kwaliteit van leven werken, onmetelijk veel betekenis heeft en een betere wereld geeft aan mens  en dier.